Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde ön teker kaldıran bir motosiklet sürücüsü, dengesini kaybederek park halindeki bir araca çarptı. Kazada yaya son anda ezilmekten kurtulurken, yaralanan sürücü hastaneye kaldırıldı.
Çorlu'da ön teker kaldıran motosiklet kontrolden çıktı
Kaza, Çorlu ilçesi Kemalettin Mahallesi Yel Değirmeni Sokak üzerinde meydana geldi. Kırkova yönüne seyreden motosikletli, bir anda ön tekeri kaldırdıktan kısa süre sonra dengesini kaybetti.
Kontrolden çıkan motosiklet, yol kenarında park halinde bulunan bir araca arkadan çarptı. O sırada bölgede bulunan yaya ise durumu fark ederek kıl payı ezilmekten kurtuldu.
Yaralı sürücü hastaneye kaldırıldı
Çarpışmanın ardından motosiklet sürücüsüne ilk müdahaleyi çevredeki esnaf ve tesadüfen yoldan geçen bir sağlık görevlisi yaptı. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, sürücüyü hastaneye kaldırdı.
Sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Yürekleri ağza getiren anlar ise kameraya yansıdı.
Esnaf yaşananları anlattı
Olayla ilgili konuşan esnaf İdris Baysan, "Şurada bir araç park halindeydi, motosikletin çarptığını fark ettik. Motosiklet sürücüsünün ilk anda bilinci kapalı gibiydi, sonra biz dilini çektik ve gelen sağlıkçı bir kadın da müdahale edince şükürler olsun biraz kendine geldi. Sonra kendisine ulaştık, durumunun iyi olduğunu öğrendik" dedi.


