Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı. Öğrenciler, sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve bakım gördüğü alanları gezerek merkezde yürütülen çalışmaları yerinde öğrendi.
Öğrencilere hayvan sevgisi ve merhamet anlatıldı
Yıldırım Belediyesi, sahipsiz sokak hayvanları için tedavi ve bakım hizmetlerini sürdürürken, bu konuda farkındalık oluşturacak etkinliklere de devam ediyor. Ziyaret sırasında öğrencilere, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemi aktarıldı.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıları kapsayan merhamet iklimi inşa ettiklerini söyledi. Başkan Yılmaz, buranın sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresi olduğunu vurguladı.
Oktay Yılmaz: "Merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissettiler"
Çocukların doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsediklerini belirten Yılmaz, öğrencileri merkezde ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinlik gerçekleştirdiklerini ifade etti. Yılmaz, çocukların merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendiğini söyledi.
Başkan Yılmaz ayrıca, Yıldırım'ı sadece binalarıyla ve yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalıştıklarını dile getirdi.


