Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Trendyol Süper Lig'de mücadele eden kulüplerin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini açıkladı. En yüksek limit, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile Galatasaray'a verildi.
Süper Lig kulüplerinin harcama limitleri belli oldu
TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitleri'ni belirledi. 2025-2026 sezonunu şampiyon tamamlayan Galatasaray'ın limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL olarak açıklandı.
Kurulun duyurusuna göre Fenerbahçe'nin harcama limiti 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş'ın limiti ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL oldu. Trabzonspor'a 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL, RAMS Başakşehir'e 1 milyar 99 milyon 918 bin 616 TL limit verildi.
Diğer kulüplerin limitleri de açıklandı
30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı'nın 121. maddesi kapsamında belirlenen limitler arasında Göztepe için 678 milyon 239 bin 611 TL, Samsunspor için 1 milyar 124 milyon 529 bin 320 TL ve Çaykur Rizespor için 1 milyar 817 milyon 301 bin 750 TL yer aldı.
Konyaspor'un limiti 1 milyar 101 milyon 846 bin 407 TL, Kocaelispor'un limiti 953 milyon 682 bin 308 TL, Corendon Alanyaspor'un limiti 571 milyon 608 bin 883 TL olarak açıklandı. Gaziantep FK, Kasımpaşa, Gençlerbirliği, Eyüpspor, Erzurumspor, Amedspor ve Çorum FK için belirlenen limitler de TFF tarafından duyuruldu.