En Gündem: Haber & Yaşam

© 2026 En Gündem: Haber & Yaşam

Sultangazi'de Muharrem ayı aşure dağıtımı yoğun ilgi gördü

Sultangazi Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı'nda binlerce kişiye aşure dağıttı. Başkan Abdurrahman Dursun da ikramda bulundu.

Sultangazi'de Muharrem ayı aşure dağıtımı yoğun ilgi gördü

Sultangazi Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı'nda binlerce kişiye aşure dağıttı. Cuma namazı sonrası yapılan ikramda Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun da vatandaşlara aşure verdi.

15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı'nda aşure ikramı

Sultangazi Belediyesi, Muharrem ayının bereketini ilçe sakinleriyle paylaşmak için aşure dağıtım programı düzenledi. Meydanda kurulan stantlarda dev kazanlarda hazırlanan aşureler, cuma namazının ardından vatandaşlara ikram edildi.

Programa Kaymakam Mahmut Kaşıkçı, Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, AK Parti İlçe Başkanı İmdat Kamacı, İlçe Müftüsü Hadi Keskin ve çok sayıda vatandaş katıldı. Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun ve protokol üyeleri, kazanların başına geçerek aşure dağıttı.

Abdurrahman Dursun: Birlik ve beraberliğin simgesi

Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ayı olduğunu söyledi. Dursun, aşurenin bolluk, bereket ve dayanışmanın simgesi olduğunu belirterek tüm komşularına afiyet olsun dileğinde bulundu.

Kısa sürede tükenen aşureler, meydanda yoğun ilgi gördü.

Sultangazi'de Muharrem ayı aşure dağıtımı yoğun ilgi gördü

Sultangazi'de Muharrem ayı aşure dağıtımı yoğun ilgi gördü


Benzer Haberler