Sakarya'da motosikletle uyuşturucu getirdiği belirlenen F.G. (33), Kuzey Marmara Otoyolu Adapazarı gişelerinde düzenlenen operasyonla yakalandı. Operasyonda 1 kilogram metamfetamin ve 21 bin lira ele geçirildi, 3 şüpheli gözaltına alındı.
Sakarya'da uyuşturucu sevkiyatına operasyon
Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, Sakarya İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri uyuşturucu madde ticaretinin önlenmesine yönelik çalışma yürüttü. Yapılan istihbari çalışmalar sonucunda F.G. (33) isimli şahsın İstanbul'dan motosikletle Sakarya'ya uyuşturucu madde getireceği tespit edildi.
Takibe alınan şüpheli, Kuzey Marmara Otoyolu Adapazarı gişelerinde yakalandı. Çalışmaların devamında uyuşturucu maddeyi teslim alacağı değerlendirilen G.U. (34) ve M.O.U. (33) isimli kardeşler de belirlenen noktada gözaltına alındı.
Aramalarda metamfetamin ve para ele geçirildi
Şüphelilerin kullandığı motosiklet ile ikametlerinde yapılan aramalarda 10 parça halinde toplam 1 kilogram metamfetamin ve uyuşturucu madde ticaretinden elde edildiği değerlendirilen 21 bin lira ele geçirildi. Gözaltına alınan 3 şüpheli hakkında adli işlem başlatılırken, olayla ilgili inceleme sürüyor.