En Gündem: Haber & Yaşam

© 2026 En Gündem: Haber & Yaşam

Gürsu'da atık yağ kampanyasında öğrenciler ödüllendirildi

Gürsu Belediyesi'nin 2026 Okullar Arası Bitkisel Atık Yağ Toplama Kampanyası sonuçlandı. En çok yağ toplayan öğrenci ve okullar ödüllendirildi.

Gürsu'da atık yağ kampanyasında öğrenciler ödüllendirildi

Gürsu Belediyesi, 2026 yılı Okullar Arası Bitkisel Atık Yağ Toplama Kampanyası'nı tamamladı ve en çok atık yağ toplayan öğrenciler ile okulları ödüllendirdi. Bursa'daki Sıfır Atık Hareketi'nin öncü kurumları arasında yer alan belediye, geri dönüşüm çalışmalarıyla dikkat çekti.

Bitkisel atık yağ toplama kampanyasında ödüller verildi

İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından düzenlenen kampanyada bireysel kategoride en çok bitkisel atık yağ toplayan öğrenci Ertuğrul Özkaya oldu. Özkaya'ya akıllı saat ve madalya hediye edildi.

Sınıf kategorisinde ise Hacı Huriye Tinç İlkokulu'ndan 4-B sınıfı birinci geldi. Öğrencilere madalya ve çelik termos verildi.

En başarılı okul Hacı Huriye Tinç İlkokulu oldu

Gürsu'da atık yağ kampanyasında en çok bitkisel atık yağı toplayan okul Hacı Huriye Tinç İlkokulu oldu. Okul yönetimine masa tenisi takımı ve başarı plaketi Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık tarafından takdim edildi.

Kampanyaya verilen teşvik ödüllerinin ardından katılımın belirgin şekilde arttığı belirtilirken, öğrencilerin ve öğretmenlerin duyarlılığı dikkat çekti. Mustafa Işık, ailelere, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür etti.

Gürsu'da atık yağ kampanyasında öğrenciler ödüllendirildi

Gürsu'da atık yağ kampanyasında öğrenciler ödüllendirildi

Gürsu'da atık yağ kampanyasında öğrenciler ödüllendirildi


Benzer Haberler