Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla düzenlenen Ortak Akıl Birlikte Yönetim buluşmasında bir araya gelerek mahallelerin sorun ve taleplerini dinledi. Aydın, Osmangazi'de yaşayan yaklaşık 1 milyon vatandaşın sorunlarını muhtarlarla iş birliği içinde çözmek için çalıştıklarını söyledi.
Muhtarlarla mahalle sorunları ve talepler görüşüldü
Osmangazi ilçesinde görev yapan mahalle muhtarlarının katıldığı kahvaltı programı yoğun ilgi gördü. Buluşmada Başkan Erkan Aydın, muhtarlarla tek tek sohbet ederek mahallelerde yaşanan sorunları ve vatandaşların taleplerini not aldı.
Yerel yönetimde diyalog ve iş birliğinin önemine dikkat çeken Aydın, muhtarlarla düzenli olarak bir araya gelmeye özen gösterdiklerini belirtti. Son olarak Ramazan ayında iftar programında buluştuklarını hatırlattı.
Başkan Aydın: Diyalog bu işin en temeli
Konuşmasında hizmet üretmenin diyalogla başladığını vurgulayan Aydın, "Diyalog bu işin en temeli. Siyasette de, insan ilişkisinde de, hizmet üretmede de, ailede de, ticarette de bu iş diyalogla başlıyor, diyalogla bitiyor. Ülkenin içinde olduğu durumları anlatmaya gerek yok, herkes yakından izliyor, dolayısıyla bu şartlar içerisinde maksimum hizmet ve bu hizmeti vatandaşla buluşturmak hepimizin ortak gayesi" dedi.
Osmangazi'de yaşayan 1 milyona yakın yurttaşın sorun, dert ve taleplerinin bitmeyeceğini söyleyen Aydın, belediyenin tüm imkanlarını kullanarak hizmet üretmeye devam edeceklerini ifade etti. Aydın, "40'a yakın mahallemizde mahalle buluşması yaptık" diyerek süreci belediye binasında değil, mahallede, çarşıda ve pazarda yönetmeye çalıştıklarını anlattı.
Muhtarlardan iş birliği ve öncelik vurgusu
Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer ise belediyelerle ve yöneticilerle diyalog kurabilmenin önemine değinerek, sınırlı kaynaklarla sınırsız talepleri karşılamanın önceliklendirme gerektirdiğini söyledi.
Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı da Başkan Aydın'ın muhtarlara karşı hassas davrandığını, mahalle buluşmalarının vatandaş nezdinde karşılık bulduğunu ve yerel yönetim ile mahalleler arasındaki iletişimi güçlendirdiğini ifade etti.
Programın sonunda düzenlenen soru-cevap bölümünde Başkan Erkan Aydın, muhtarların talep ve önerilerini dinledi. Aydın, gündeme gelen konuların belediyenin imkanları çerçevesinde en kısa sürede değerlendirileceğini söyledi.


