Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesinde boşanma aşamasındaki eşini tabancayla öldürmeye teşebbüs ettiği öne sürülen Mersiye I., çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Olay, Bağlık Mahallesi Kartal Sokak'taki bir büfede meydana geldi.
Çerkezköy'de büfede ne oldu?
İddiaya göre boşanma sürecinde olan Mersiye I. ile eşi Rahim I. büfede karşılaştı. Taraflar arasında başlayan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü. Mersiye I.'nın çantasından çıkardığı tabancayı eşine doğrultup ateş etmek istediği, ancak silahın tutukluk yaptığı için ateş almadığı öne sürüldü.
Ardından çıkan arbede sırasında Rahim I., tabancanın kabzasıyla başına aldığı darbeyle yaralandı. Olayın ardından Mersiye I. gözaltına alındı ve sevk edildiği mahkemece tutuklandı.
Büfe çalışanı yaşananları anlattı
Olayın yaşandığı büfede çalışan Osman Şimşek, büyük bir şaşkınlık yaşadıklarını söyledi. Rahim I.'nın düzenli müşterileri olduğunu belirten Şimşek, olay sabahı da büfeye geldiğini ve sohbet ederken içeri eski eşinin girdiğini anlattı.
Şimşek, "Silah dolu olmasına rağmen ateş almadı. Hepimiz büyük şaşkınlık yaşadık" dedi. Olay sonrası müşterilerin de tedirgin olduğunu ifade eden Şimşek, "Dedektör koyun", "İçeri girenleri kontrol edin" gibi yorumlar aldıklarını ve "6 yıllık esnafım, ilk defa başımıza böyle bir olay geliyor" sözleriyle yaşadıkları şaşkınlığı dile getirdi.