Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını verdi. Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Orhangazi Salonu'nda düzenlenen törende 43 genç hekim diplomalarını alarak meslek hayatına ilk adımlarını attı.
Bursa Tıp Fakültesi mezuniyet törenine kimler katıldı?
Bursa Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demir'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen mezuniyet törenine; Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm.Dr. Mustafa Çetin, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof.Dr. Necmiye Funda Coşkun, akademisyenler, sağlık yöneticileri, öğrenciler ve aileler katıldı.
Bursa Kılıç-Kalkan ekibinin gösterisiyle renkli görüntülerin oluştuğu törende öğrenciler adına konuşan fakülte birincisi Ayşe Sude Kara, mezuniyet kütüğüne adını çaktı.
Prof. Dr. Kemalettin Aydın ne söyledi?
Törende konuşan Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektör Prof. Dr. Kemalettin Aydın, hekimliğin yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda insanlığa hizmet sorumluluğu taşıyan önemli bir görev olduğunu vurguladı. Tıp eğitiminin sabır, disiplin ve fedakârlık gerektirdiğini belirten Aydın, mezunların teorik bilgi ve klinik deneyimlerini birleştirerek sağlık camiasına donanımlı hekimler olarak katıldıklarını ifade etti.
Öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademisyenlere ve ailelere teşekkür eden Prof.Dr. Aydın, hekimlik mesleğinin merkezinde insana hizmet etmenin yer aldığını söyledi.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere diplomaları ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Tören, 43 genç hekimin keplerini coşkuyla havaya fırlatmasıyla sona erdi.



