Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının son gününde İstiklal İlköğretim Okulu'nda öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Öğrenciler, karnelerini Başkan Dursun'un elinden aldı.
İstiklal İlkokulu'nda karne günü coşkusu
Her fırsatta önceliğin eğitim olduğunu vurgulayan Başkan Dursun, okulda öğrenciler tarafından kolonya, çiçek ve çikolatayla karşılandı. Ziyarette Sultangazi Kaymakamı Mahmut Kaşıkçı ve Sultangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Necati Tekbaş da yer aldı.
Başkan Dursun, sınıfları gezerek öğrencilerle sohbet etti ve karneleri takdim etti. Öğrencilerle aynı sırayı paylaşan Dursun, karne gününde çocukların sevincine ortak oldu.
Başkan Dursun'dan öğrencilere tatil mesajı
Dursun, öğrencilerle yaptığı konuşmada, "9 aylık maratonu geride bıraktınız. Şimdi 3 aylık güzel bir tatil sizi bekliyor. Tatilde bol bol kitap okumayı da ihmal etmeyim. Okumak insana bambaşka dünyanın kapılarını açar, yeni şeyler keşfetmemizi sağlar. Arkadaşlarınızla güzel zaman geçirdiğiniz, oyunlar oynadığınız, sporla iç içe olduğunuz bir tatil olsun. Yeni eğitim öğretim döneminde görüşmek dileğiyle" dedi.