Silivri Çeltik Yolu'nda kontrolden çıkarak tarlaya uçan ve 2 kişinin hayatını kaybettiği minibüs kazasının ardından bölgede yapılan inceleme tamamlandı, yol yeniden trafiğe açıldı.
Silivri Çeltik Yolu'nda kaza sonrası son durum
Silivri Çeltik Yolu'nda saat 19.00 sıralarında seyir halindeki bir minibüs, sürücüsünün kontrolü kaybetmesi sonucu tarlaya uçtu. Kazanın ardından trafik durma noktasına gelirken, ihbar üzerine bölgeye jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekiplerinin kontrolünde, Melek Düzgün (80) ile Murat Memük'ün (40) hayatını kaybettiği belirlendi. Yaralanan 10 kişi ise ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.
Cenazeler Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı
Kaza nedeniyle Silivri Çeltik Yolu'nda trafik bir süre kontrollü olarak sağlandı ve uzun araç kuyrukları oluştu. Jandarma Olay Yeri İnceleme ekiplerinin çalışmalarını tamamlamasının ardından hayatını kaybeden Melek Düzgün ile Murat Memük'ün cenazeleri otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü.
Kazaya karışan minibüsün kaldırılması ve yol temizleme çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte Silivri Çeltik Yolu yeniden ulaşıma açıldı.
Kaymakam Tolga Toğan'dan açıklama
Olay yerinde inceleme yapan Silivri Kaymakamı Tolga Toğan, kazanın sollama sırasında meydana geldiğini belirterek, "Yolcu minibüsü sollama esnasında bir devrilme, savrulma oluyor. Şu anda 10 yaralı, 2 maalesef vefatımız var. Jandarmamız, UMKE'miz, bütün görevlilerimiz burada. Yaralılarımıza geçmiş olsun diliyorum. Vefat edenlere Allah rahmet eylesin. Hepimize geçmiş olsun. Şarampole yuvarlanma ve takla atma şeklinde bir kaza olduğunu değerlendiriyoruz. Bunların hepsi resmi olarak netleşecek, daha sonra da bilgi paylaşılacak" dedi.
Toğan, açıklamasının ve incelemelerinin ardından olay yerinden ayrıldı.