En Gündem: Haber & Yaşam ← Anasayfa
Yaşam

Orhaneli'de yıl sonu sergisi ve çocuk şenliği yoğun ilgi gördü

Orhaneli'de düzenlenen Yıl Sonu Sergisi ve Çocuk Şenliği yoğun katılımla yapıldı. Çocuklar eğlenirken kursiyerlerin el emeği ürünleri de sergilendi.

Bursa'nın Orhaneli ilçesinde düzenlenen Yıl Sonu Sergisi ve Çocuk Şenliği, Karagöz Piknik Alanı'nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Etkinlikte çocuklar eğlenirken, kursiyerlerin yıl boyunca hazırladığı el emeği ürünler de sergilendi.

Orhaneli'de sergi ve şenlik bir arada yapıldı

Orhaneli Kaymakamlığı ve Orhaneli Belediyesi iş birliğiyle düzenlenen etkinliğe Orhaneli Kaymakamı Muhammed Furkan Tuna, Orhaneli Belediye Başkanı Ali Osman Tayır, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Tayır, kurum amirleri, Halk Eğitimi Merkezi ve Aile Destek Merkezi (ADEM) kursiyerleri, Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı okulların öğrencileri ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Her yıl geleneksel olarak yapılan organizasyonda çocuklar, şişme oyun parkurları, sihirbaz gösterileri ve çeşitli eğlence alanlarında keyifli vakit geçirdi. Ailelerin de eşlik ettiği şenlikte renkli görüntüler oluştu.

Kursiyerlerin el emeği ürünleri beğeni topladı

Orhaneli Halk Eğitimi Merkezi ile ADEM kurslarında eğitim gören kursiyerlerin hazırladığı eserler, ziyaretçilerin ilgisine sunuldu. Sergiyi gezen Orhaneli Kaymakamı Muhammed Furkan Tuna ve Orhaneli Belediye Başkanı Ali Osman Tayır, kursiyerleri tek tek tebrik ederek başarı dileklerinde bulundu.

Yıl Sonu Sergisi ve Çocuk Şenliği, hem çocukların eğlendiği hem de kursiyerlerin emeklerinin vatandaşlarla buluştuğu anlamlı bir etkinlik olarak tamamlandı.