En Gündem: Haber & Yaşam ← Anasayfa
Siyaset

Kestel'de gençler sordu, Başkan Ferhat Erol cevapladı

Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, "Gençler Soruyor, Başkan Cevaplıyor" programında gençlerle buluştu. Yatırımları anlattı, talepleri dinledi.

Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, ilçedeki gençlerle düzenlenen "Gençler Soruyor, Başkan Cevaplıyor" programında bir araya geldi. Buluşmada belediyenin devam eden ve planlanan yatırımları gençlerle paylaşılırken, gençlerin talep ve önerileri de tek tek dinlendi.

Kestel'de gençlerle samimi buluşma

Göreve geldiği günden bu yana vatandaşlarla doğrudan iletişim kurmaya önem verdiğini belirten Başkan Erol, özellikle gençlerle düzenli olarak bir araya gelmeye devam ediyor. Programın ilk bölümünde Kestel'de yürütülen çalışmalar hakkında bilgi veren Erol, ilçede hayata geçirilen projeleri anlattı.

Başkan Erol, yapımı devam eden Gençlik Merkezleri, faaliyete geçirilecek Bilim ve Sanat Merkezi, yenilenen kütüphane, kültürel geziler ve gençlere yönelik sosyal projeler hakkında bilgi verdi. Program boyunca gençlerle tek tek tanışan Erol, öğrencilerin görüşlerini dikkatle dinledi.

Gençlerin talepleri not alındı

Gençlerin eğitimden sosyal yaşama, spordan ulaşım ve kültürel faaliyetlere kadar birçok konuda dile getirdiği önerileri değerlendiren Ferhat Erol, ilgili birimlere gerekli çalışmaların yapılması için talimat vereceğini söyledi. Soru-cevap bölümünde gençlerin taleplerini not alan Erol, belediye olarak gençlerin fikirlerini önemsediklerini vurguladı.

Programın sonunda gençlere teşekkür eden Başkan Erol, bu tür buluşmaların belirli aralıklarla devam edeceğini belirtti. Erol, belediyeciliğin yalnızca hizmet üretmek değil, vatandaşları dinlemek ve birlikte çözüm üretmek olduğunu ifade etti.