En Gündem: Haber & Yaşam ← Anasayfa
Eğitim

İnegöl'de sağlık ve eğitim yatırımları için protokol imzalandı

İnegöl'de hayırseverlerin desteğiyle yapılacak aile sağlığı merkezi ve 16 sınıflı okul binası için bağış protokolleri, Bursa Valisi Erol Ayyıldız'ın katıldığı törenle imzalandı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde hayırseverler tarafından yaptırılacak aile sağlığı merkezi ile 16 sınıflı okul binasına ilişkin bağış protokolleri törenle imzalandı.

İnegöl'de iki önemli yatırım için imza töreni

Bursa Valisi Erol Ayyıldız başkanlığında gerçekleştirilen törende, İnegöl'de sağlık ve eğitim alanında hayata geçirilecek iki yatırım için protokoller imza altına alındı. Protokoller kapsamında, İnegöl Kemalpaşa Mahallesi'nde hayırsever Talha Timur Han tarafından 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi inşa edilecek.

Akhisar Mahallesi'nde ise hayırsever Saffet Altunal tarafından 16 sınıflı okul binası yaptırılacak. İmza törenine Talha Timur Han ile Saffet Altunal'ın yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer katıldı.

Vali Ayyıldız'dan hayırseverlere teşekkür

Vali Erol Ayyıldız, Bursa'nın gelişimine ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılmasına katkı sunan hayırseverlere teşekkür ederek, sağlık ve eğitim alanında gerçekleştirilecek yatırımların İnegöl ve Bursa için hayırlı olmasını temenni etti.