En Gündem: Haber & Yaşam ← Anasayfa
Spor

Fenerbahçe Beko şampiyon oldu: Kupayı Sinan Erdem'de aldı

Fenerbahçe Beko, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi 2025-2026 sezonunda şampiyon oldu. Sarı-lacivertliler kupayı Sinan Erdem Spor Salonu'nda aldı.

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde 2025-2026 sezonunun şampiyonu olan Fenerbahçe Beko, kupasını Sinan Erdem Spor Salonu'nda düzenlenen törenle aldı. Sarı-lacivertliler, final serisinin 4. maçında Beşiktaş'ı 77-75 yenerek seriyi 3-1 kazandı.

Fenerbahçe Beko kupasını nasıl aldı?

Final serisinin ardından gerçekleştirilen törende önce Beşiktaş'a ikincilik ödülü verildi. Siyah-beyazlı ekibin kaptanı Yiğit Arslan'a ikincilik şiltini Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Yönetim Kurulu Tolga Egemen takdim etti.

Ardından platforma Fenerbahçeli oyuncular ve teknik heyet çıktı, madalyalar dağıtıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Hidayet Türkoğlu, şampiyonluk kupasını kaptan Melih Mahmutoğlu'na verdi.

MVP ödülü Wade Baldwin'e verildi

Melih Mahmutoğlu, kupayı Nando De Colo ile birlikte havaya kaldırdı. Sarı-lacivertli basketbolcular büyük coşku yaşarken, Fenerbahçe Beko'da Wade Baldwin de play-off final serisinin En Değerli Oyuncusu (MVP) seçildi.

Baldwin, final serisinde oynanan 4 maçta 15,25 sayı ortalaması yakalayarak şampiyonlukta önemli rol oynadı.