En Gündem: Haber & Yaşam ← Anasayfa
Eğitim

Erkan Aydın öğrencilere karne dağıttı, yaz tatili başladı

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Cavit Çağlar İlkokulu ve Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi'nde öğrencilere karne ve belge dağıttı.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Cavit Çağlar İlkokulu'nda öğrencilerle bir araya gelerek karnelerini dağıttı ve karne sevincine ortak oldu. Bursa'nın Osmangazi ilçesinde gerçekleşen ziyarette çocuklar yaz tatiline neşeyle başladı.

Başkan Aydın öğrencilerle bir araya geldi

Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı ilk ve ortaöğretim kurumlarında eğitim gören yaklaşık 18 milyon öğrenci, uzun ve yoğun geçen eğitim öğretim yılının ardından karne heyecanı yaşadı. Türkiye genelinde olduğu gibi Osmangazi'de de okullarda renkli görüntüler oluştu.

Cavit Çağlar İlkokulu'nu ziyaret eden Erkan Aydın, öğrencilerle yakından ilgilenerek tatil planlarını dinledi. Eğitimlerinin ilk yılını tamamlayan öğrencilere karnelerini veren Aydın, satranç takımı hediye etti ve hatıra fotoğrafı taleplerini de geri çevirmedi.

Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi'nde renkli anlar

Başkan Aydın daha sonra Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi'ni ziyaret etti. Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan ile birlikte sınıfları gezen Aydın, çocukların yıl boyunca öğrendikleri bilgilerle hazırladıkları gösteriyi izledi.

67 kreş öğrencisine 'Çocuk Gelişim Belgesi' veren Erkan Aydın, çocukları tek tek tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Etkinlikte konuşan Aydın, "Bu anlamlı günde çocuklarımız, öğretmenlerimiz ve velilerimizle bir araya gelerek kısa bir sohbet etme ve görüş alışverişinde bulunma fırsatı yakaladık. Çocuklarımızın mutluluğunu görmek, velilerimizin sunduğumuz hizmetlerden dolayı teşekkürlerini iletmeleri bizleri de son derece mutlu etti ve motivasyonumuzu artırdı. Yürüttüğümüz tüm bu hizmetler, hem kıymetli vatandaşlarımız hem de geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız içindir. Tüm çocuklarımıza güzel, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili diliyoruz. Bol bol eğlensinler, dinlensinler; ancak kendilerini geliştirmeyi de ihmal etmesinler. Bütün çocuklarımızın karne gününü kutluyor, hepsine iyi tatiller diliyorum. Aynı zamanda özveriyle emek veren öğretmenlerimize ve tüm çalışma arkadaşlarımıza da gönülden teşekkür ediyorum." dedi.

Etkinlikte Başkan Aydın ile sohbet eden bir veli ise verilen hizmetlerden duydukları memnuniyeti dile getirerek, çocuklarını güvenle emanet ettiklerini ve emeği geçenlere teşekkür ettiklerini söyledi.