En Gündem: Haber & Yaşam ← Anasayfa
Siyaset

BUSKİ'de 2 görevden alma ve 2 yeni atama yapıldı

BUSKİ'de görevden alma ve yeni atamalar gündemde. Fatih Keskinoğlu ve Selçuk Güzeller görevden alındı, Furkan Şemşek için yeni atama yapıldı.

BUSKİ'de bürokratik değişim sürüyor. Bursa Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı kurumda iki görevden alma ve iki yeni atama yapıldı.

BUSKİ'de görev değişikliği nasıl oldu?

Büyükşehir'in halen tutuklu bulunan eski Başkanı Mustafa Bozbey döneminde BUSKİ Genel Müdürlüğü'nde göreve başlayan Görükle Şube Müdürü Fatih Keskinoğlu görevden alındı. Keskinoğlu, kurumda düz mühendis kadrosuna çekildi. Yerine ise Furkan Şemşek Görükle Şube Müdürü olarak getirildi.

BUSKİ'de bir değişiklik de Özel Kalem Müdürlüğü'nde yaşandı. Kurumda önceki yönetim döneminde istisnai kadro ile Özel Kalem Müdürlüğü'nde memuriyete başlatılan Selçuk Güzeller de görevden el çektirildi. Güzeller, BUSKİ'nin Batı Arıtma Tesisi'ne düz memur olarak görevlendirildi.

Yeni atama için Ankara'ya yazı gönderildi

Güzeller'in yerine bu göreve, AK Parti İl Başkanlığı Sekreteri Ayça Bayramoğlu'nun istisnai kadrodan BUSKİ Özel Kalem Müdürü olarak göreve başlatılması için yazısının Ankara'ya yazıldığı öğrenildi.

Öte yandan BUSKİ Genel Müdürü Mehmet Ercihan Subaşıoğlu'nun Ekim ayında yaş haddinden emekliye ayrılacağı, erken izne çıkarılarak yerine yeni bir atama yapılana kadar Genel Müdür Yardımcılarından Mesut Boz'un vekâlet edeceği de dillendiriliyor.