Bursa Büyükşehir Belediyesi, anaokulu ve ilkokul öğrencilerine yönelik düzenlediği Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü eğitimiyle 17 ilçede binlerce çocuğa suyun önemini anlattı. Program kapsamında 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca yaklaşık 22 bine yakın öğrenciye ulaşıldı.
Su tasarrufu eğitimi 17 ilçedeki 81 okulda verildi
Bursa Büyükşehir Belediyesi, BUSKİ Genel Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle yürütülen eğitimlerde, suyun sınırlı bir kaynak olduğu ve sürdürülebilir alışkanlıkların küçük yaşta kazanılmasının önemi vurgulandı. 17 ilçedeki 81 okulda düzenlenen seminerlerde öğrencilere, suyun tüm canlılar ve dünya için taşıdığı değer aktarıldı.
Öğrenciler resim sergiledi, şarkılar söyledi
Eğitimlerin sonunda öğrenciler hazırladıkları resimleri sergiledi, su bilinci konulu şarkılar söyleyerek etkinliğe renk kattı. BUSKİ Genel Müdürlüğü ise hazırladığı video ve kitapçıklarla su tasarrufu konusunda farkındalık çalışmalarını sürdürdüğünü bildirdi.